Za marketinške odjele diljem svijeta 2018. je bila godina zasnovana na video strategijama, umjetnoj inteligenciji i strožim propisima – posebno u obliku Opće uredbe o zaštiti podataka (GDPR) koju provodi EU. Prelazeći u 2019. godinu, ovi se trendovi nastavljaju razvijati, pojavljuju se novi i ponovno definiraju lice poslovanja u dvadeset prvom stoljeću. Jedan od najuzbudljivijih trendova koji se pojavljuju jesu hologrami za posao. Razgovarajmo više o tome kako holografska tehnologija inovira posao, posebno marketing, i ono što možemo očekivati da ćemo vidjeti ove godine i šire.
4 načina kako će hologrami promjeniti poslovanje u 2020.?
Digitalna oznaka
U 2016. godini Digital Signage Industry procijenjena je na 19,61 milijardi USD, a ta brojka samo nastavlja rasti. Digitalna oznaka rješava nedostatke tradicionalnih metoda tiskanih natpisa. Digitalnom signalizacijom nema potrebe ručno ažurirati znakove, troškovi ispisa su smanjeni, a količina fizičkog rada svedena je na minimum.
3D holografski vizuali mogu potencijalno informirati, zabavljati, promovirati i transformirati samo jednim klikom na gumb, privlačeći pažnju i jačajući interakciju. HYPERVSN je vodeći u paketu kada je riječ o holografskoj revoluciji, pružajući jedinstveni premium sustav koji prikazuje vrhunske holografske slike, koje ostavljaju bez daha.
Eventi
PowerPoint prezentacije, slike temeljene na projektorima i tradicionalni natpisi (štandovi, plakati itd.) neki su od tradicionalnih rješenja koja tvrtke koriste na događanjima. Učinkovit, testiran i pouzdan način, međutim, bez obzira koliko je dobar proizvod ili usluga, ne može se izbjeći činjenica da ljudi očekuju (i zahtijevaju) inovacije.
79 % trgovaca u SAD-u koristi događaje za postizanje prodaje. Ovaj značajan broj zahtijeva pažnju kompanija koje žele ostvariti prihode od prodaje, dobiti ponovljene kupnje i povećati svijest o robnoj marki. 3D holografski vizualni priručnici mijenjaju igru na tržištu, a robnim markama daju snagu da svoje događaje izvedu u nove visine.
Sajmovi
Kompanije s velikim stručnjacima, najbolje u onome što rade, kako bi ih primijetile među mnoštvom, moraju osmisliti nove i inovativne načine prezentacije svojih proizvoda ili usluga.
Uključujući 3D holografske elemente u svoje štandove, oni mogu uvući u gomilu i “WOW” publiku kao nikada do sada, zadivljujućim 3D sadržajem koji izgleda kao da lebdi u zraku. Na primjer, 3D holografski vizualni prikazi mogu biti dio logotipa tvrtke ili čak prikazati jednostavnu demonstraciju kako je proizvod fizički izgrađen, pogotovo kada nije moguće fizički biti prisutan na događaju.
Savršen primjer za to vidio je ABB Group, švicarsko-švedska multinacionalka, koja je na izložbi Posidonia u Grčkoj koristila zidni uređaj HYPERVSN sa 12 uređaja, kako bi prikazala vlastitu tehnologiju, koja je bila prevelika da bi se osobno donijela na izložbu.
Konferencije
Stajati ispred sobe pune stručnjaka iskustvo je visokog pritiska, osim briga hoće li vaša tehnologija raditi ili ne, zaokupiti publiku zainteresiranom do samoga kraja,predstavlja ogroman izazov.
Privucite njihovu pažnju i nikada joj ne oduzmite očaravajući 3D sadržaj koji pretvara bilo koju prezentaciju u holografski vizualni doživljaj.
Bilo da se radi o otkrivanju tajni funkcioniranja novog dijela opreme, otkrivanju najnovijih dizajna proizvoda ili u potpunosti nečeg drugog, vaša će se prezentacija istaknuti.
Vizualni umjetnik i kreativni direktor, Tupac Martir (čovjek odgovoran za neke od najinspirativnijih kreativnih događaja na svijetu, uključujući Coachella), popeo se na pozornicu na Integrated Systems Europe (ISE) 2019. sa završnom prezentacijom, u kojoj je predstavljena HYPERVSN tehnologija. Koristeći 3D vizuale, donio je jedinstven doživljaj u sobi prepunoj kreativnih profesionalaca, koje nije lako impresionirati, sve do sada.
Zabava
Ljudi postaju svjesniji svog okruženja i manje ih zavaravaju “magični trikovi”, dijelom i zahvaljujući internetu, koji pruža krajnji resurs za gotovo sve informacije.
Međutim, zbog priliva informacija, sada stalno tražimo sljedeću veliku stvar u kojoj ćemo se zabavljati. Tradicionalna rješenja više nemaju isti utjecaj kao nekada.
Tražimo futuristička iskustva, stvari koje još nismo vidjeli. Pomoću 3D holografskog sadržaja gledatelji se mogu osjećati kao da su u filmu “Ratovi zvijezda”, privlačeći pozornost vizualnim prikazima visoke rezolucije i stvaraju osjećaj strahopoštovanja i čude se kako to nikada neće zaboraviti.
Svjetski poznati mađioničar i iluzionist, Criss Angel, nedavno je u partnerstvu s HYPERVSN-om podigao svoje revije na višu razinu. Nastojeći pružiti svojoj publici najuzbudljiviji tehnički vođen kazališni doživljaj od početka do kraja, instalirao je dva zida HYPERVSN na ulazu u svoju izložbu MindFreak u planeti Hollywood. To je osiguralo da će u zraku lebdjeti više nego samo magija.
Prodajno mjesto
Moderno iskustvo kupnje, više nije ograničeno na odlučivanje između jednog ili dva proizvoda, kupcima nudi neograničen izbor.
Očaravajuće vizualne slike dvostruko privlače pažnju kupaca i vrijeme boravka. Ovo bi moglo postati razlika između izbora jedne trgovine preko druge.
Budući da se sve veći broj kupaca odlučuje za kupovinu putem interneta, tradicionalne trgovine imaju dva izbora – boriti se protiv trenda ili ga prihvatiti i inovirati.
Svi tražimo bolje načine povezivanja, skrećemo pozornost na svoj brend i učinkovito isporučujemo našu poruku. Bilboardi postaju zastarjeli kada svijet traži inovativnija rješenja.
Prije otprilike dvadeset godina objavljene su prve knjige o Harryju Potteru, koje opisuju čarobni svemir, u kojem su novine i male pokretne slike. U 2019. godini konačno smo bliži toj izvanrednoj stvarnosti.
Integrirani 3D holografski sustavi prikaza mogu se koristiti u zatvorenom prostoru u sve svrhe i mogu se instalirati na otvorenom u prilagođenim instalacijama, kako bi se predstavili visokokvalitetni vizualni materijali koji narušavaju tradicionalno iskustvo oglašavanja. Zamislite da umjesto znaka koji pokazuje najnoviji okus slatkiša oživljava plesni lik 3D tehnologijom. Ne samo da promoviraju slatkiše u ponudi, nego zapravo komuniciraju s Vama i osobno vas pozivaju da uđete u trgovinu.
To je gotovo točno ono što je HYPERVSN učinio s M&M; vraćajući zabavu odmah u slatku industriju. Naša 3D instalacija zaustavila je kupce u njihovim tragovima i izazvala sreću u njima.
Drugi prmjetan primjer je BigBoard Ukraine, koji je tradicionalno autobusno utočište pretvorio u nevjerojatan prikaz 3D tehnologije i svečanog duha, kako bi svijet mogao uživati. Sadržaj su željeli vidjeti ljudi koji putuju i oni koji su tek svratili da vide atrakciju. Možda najimpresivniji dio ove cijele instalacije jest činjenica da je izvedena usred zime, na otvorenom, u uvjetima smrzavanja.
Holografska budućnost
Kako upotreba 3D holografskih slika raste u poslovnom sektoru, možemo biti sigurni u jedno – razvoj. Rješenja koja danas vidimo nastavit će se mijenjati, prilagođavajući se potrebama poslovanja i potražnji unutar industrije, proizvodeći još više inovativnih rješenja.
Dok smo u prošlosti možda tražili da uređaji budu sve manji i manji, danas gledamo na interakciju i vezu. HYPERVSN uzima budućnost u svoje ruke i razvija 3D holografske vizualne materijale koji surađuju s gledateljem. Jedno od naših najnovijih rješenja koristi Leap Motion – pokretom ruke kontrolira se i mijenja način na koji se holografski vizuali kreću i prikazuju.
Ili razmislite o našim razvojnim setovima softvera (SDK) koji tvrtkama pružaju mogućnost personalizacije 3D vizuala prema vlastitim potrebama. Dodavanje elemenata interaktivnosti, uključujući tehnologiju dodirnog ekrana, kontrolu gesta, pa čak i umjetnu inteligenciju (AI) s kojom se može prepoznati spol, starost ili druga karakteristika gledatelja.
U 2018. godini HYPERVSN je predstavio jedan posebno impresivan primjer – prvi holografski automat na svijetu. Debitovao je u Las Vegasu, Nevada. Holografski automat pružio je posjetiteljima priliku da povuku ručku i okušaju sreću i pogode holografski jackpot dobivši tri 3D trešnje zaredom.
Ovo je samo početak. Budućnost 3D tehnologije čeka.