Financijski sektor poznat je po strogoj slici koja definira svako područje njegovog poslovanja od komunikacije do internog upravljanja. No, kao i mnogi drugi sektori, i bankarstvo traži inovativnija rješenja kako bi osigurala kupnju i zadržavanje klijenata.
Osim sve veće digitalizacije usluga, uključujući internetske račune, chat usluge, digitalne valute i još mnogo toga, jedno od ključnih područja koje financijski pružatelji istražuju su digitalna rješenja za banke.
Ovdje ćemo otkriti neke od problema s kojima se danas suočavaju i kako banke koriste nove tehnologije kako bi riješile ove izazove i pojačale svoje poslovanje.
Izazovi financijskog sektora
Posljednjih godina u svim industrijama, a posebice u bankarskom sektoru, došlo je do napretka u digitalizaciji.
Kao ljudi, tražimo praktičnost, jednostavnost upotrebe i očekujemo da sve bude točno na dohvat ruke, gotovo 71 % bankovnih rukovoditelja izjavljuje da napredak u drugim sektorima dovodi do toga da ljudi očekuju više od svojih pružatelja financijskih usluga.
Međutim, iz perspektive poslovnog upravljanja, kako to dostaviti svojim klijentima?
Otkrijmo neke od trenutnih problema koji posebno utječu na financijski sektor prije nego što otkrijemo kako se ti izazovi mogu ispuniti i što je još važnije, prevladati.
Zatvaranje grana
Kako se filijale banaka i dalje zatvaraju u korist digitalnih računa, postoji nagon za centralizacijom usluga; što znači da su lokalne podružnice sada zatvorene u korist regionalnih centara i sjedišta. Stručnjaci sada predviđaju pad posjeta fizičkim poslovnicama i do 36%.
Za banke to stvara dva glavna problema – prvo, gubi se ljudska veza između klijenta i lokalnog predstavnika, što znači smanjenje zadovoljstva i lojalnosti klijenata, i drugo, manje klijenata koristi usluge u podružnici zbog udaljenosti poslovnice.
Oboje, zajedno stvaraju poteškoće u odnosu banka-klijent, čineći manje vjerojatnim da će i dalje koristiti njihove usluge, posebno ako im se pruži atraktivnija ponuda.
Povećanje internetskih usluga
Većina bankarskih transakcija odvija se putem interneta; gotovo 7 od 10 klijenata koristi usluge digitalnog bankarstva. Iako je ovo povećanje ubrzalo bankarski proces, zamijenilo je iskustvo u banci i vezu između klijenta i prodavatelja.
Iako je neizbježan rezultat digitalizacije, banke trebaju razviti nove i inovativne načine povezivanja, a posebno poboljšati iskustvo svojih klijenata u podružnici.
Konkurencija svijetu FinTech-a
Uz PayPal, digitalne valute i povećanu digitalizaciju usluga, financijski krajolik kakav znamo se mijenja.
Banke moraju inovirati svoje usluge kako bi zadovoljile potražnju za digitalizacijom, ali čineći to, moraju se boriti za održavanjem veza i odnosa unutar usluga.
Osobito, kako su financije komplicirano područje za mnoge ljude, banke također imaju odgovornost osigurati da su klijenti adekvatno informirani o uslugama, što se može dogoditi kroz računalni ekran bez značajnih ulaganja.
Sa svim tim izazovima koji se suočavaju s modernom financijskom industrijom, jasno je da se nešto mora promijeniti. Pa, što ako banke odaberu inovaciju umjesto da se bore protiv digitalnih promjena?
Rješavanje izazova u industriji s 3 inovacije digitalnih znakova
Kad banka uloži u zadovoljstvo svojih klijenata, vjerojatnije je da će klijent i dalje koristiti tu banku. Istraživanje tvrtke Temkin, tvrtke za istraživanje, savjetovanje i obuku o kupcima u 2018. godini sugerira da je nevjerojatnih 69% kupaca promijenilo banke zbog loše usluge, a ne zbog proizvoda i usluga koje pružaju.
Povećana digitalizacija otežava, ali ne i onemogućuje zadovoljstvo klijenata uslugom. Umjesto da se bore protiv trenda, banke bi trebale nastojati prihvatiti digitalnu revoluciju i pronaći načine kako koristiti tehnologiju za unapređenje svog poslovanja.
Uz poboljšanja internetskih usluga i povoljnije račune, jedan od načina na koji se banke mogu povezati s klijentima je i bankarstvo i financiranje digitalnih natpisa koji poboljšavaju iskustvo klijenata koji odluče posjećivati podružnice.
Evo tri ključna načina na koje možete uključiti digitalnu signalizaciju u svoju poslovnu strategiju:
Brendiranje i promocije
Privucite nove klijente s najnovijim ponudama za uštede, račune i inovativna rješenja za digitalnu signalizaciju u banci koja zadivljuju i očaraju očaravajućim 3D vizualima.
Učinkoviti financijski vizualni sadržaj, uključujući infografiku, slike i drugo, trebao bi biti privlačan, redovito se ažurirati i biti bitan za vaše klijente. Ako oni s malim štednim računima prvenstveno posjećuju vašu podružnicu, malo je uspjeha u pokušaju privlačenja višemilijunskih klijenata za ulaganje. Prilagodite je prema svojoj publici.
Bez obzira na bazu klijenata, svaki je od njih dragocjen, a čineći ih osjećanim i cijenjenim, vjerojatnije je da će postati lojalni klijenti i dalje ostati u vašoj banci.
Digitalna oznaka se razvija, 3D hologramski znakovi poput HYPERVSN odaju dojam sofisticiranosti, elegancije i financijske institucije koja želi prijeći u novu eru.
Iskustvo klijenata
Klijenti će vam se možda obratiti za cijene ili velike planove štednje, ali ostaju zbog iskustva koje im pružate. Ovdje se ne radi samo o pokazivanju, već o tome da uslugu koju ponudite učinite ugodnijom i vremenu koje provode unutar vašeg objekta ugodnijim.
Bankovni digitalni natpisi mogu unijeti sklad u vaš radni proces. Razmislite o stajanju u redu; dosadno vam je i počnete se pitati, “kada će se ovo završiti? Danas imam toliko posla. ”
A sada, pogledajmo to iz druge perspektive. Što ako je red obložen zadivljujućim 3D vizualima napravljenim od HYPERVSN-a koji su usmjeravali red? Oni bi mogli informirati o tome koliko je preostalo približno vrijeme čekanja i pokazati grafiku s financijskim činjenicama koja izgrađuje znanje. Ne bi li to bilo puno bolje iskustvo? I ne bi li se mnogo više uzbuđivali zbog te transakcije?
Primijenite ovo razmišljanje na bankomatima i samoposlužnim stolovima, a vi ste na putu da izgradite interaktivniju uslugu koja se povezuje sa svojim klijentima. Ovo je budućnost.
Ciljanje
Obogaćivanje komunikacije vašeg klijenta prilagođenim kampanjama koje izravno govore vašim klijentima osigurava da oni neće izgubiti interes u prvih 30 sekundi i, kao rezultat, veću vjerojatnost da će se uključiti u vaše usluge.
Zamislite prilagođene 3D vizuale za štedne račune, ažuriranja koja trebaju znati i najnovije ponude na stolu. Korištenjem analitike od trenutnih klijenata, možete dizajnirati prilagođene kampanje koje se povezuju i izravno usmjeravaju prema potrebama vaših klijenata.
To razvija neprocjenjivu vezu i veća je vjerojatnost da će se osjećati cijenjenim i nastaviti koristiti vaše usluge.
Kupci u prosjeku imaju 49 posto veću vjerojatnost da će biti zadovoljni uslugom koja uključuje personalizaciju od one bez (39,5 posto).
Ali, zašto je HYPERVSN savršeno rješenje za vašu banku?
HYPERVSN je integrirani 3D sustav hologramskog prikaza koji bankama i financijskim objektima omogućuje kreiranje, prikazivanje i upravljanje nevjerojatnim 3D vizualima.
Solo ili zidni, HYPERVSN se fokusira na kvalitetu, prilagodbu i osigurava da imate najbolji alat na dohvat ruke.
HYPERVSN je nov način povezivanja sa svojim klijentima i ponovnog izražavanja njihove strasti za financijama. Pomoću HYPERVSN-a možete običan posjet u banku pretvoriti u izvanredno iskustvo, a pritom zadržati profesionalnost koju vaši klijenti najviše cijene.
HYPERVSN se sastoji od dva elementa koji bankama omogućuju personalizaciju kako bi zadovoljile svoje potrebe. Oni su:
HYPERVSN Solo
Solo je hardverski temeljen proizvod koji prikazuje 3D koji nadahnjuje. Dolazi u dvije veličine – Solo M na 56 cm i Solo L na 75 cm. Oba se mogu koristiti kao pojedinačni prikazivački uređaji ili nadograditi Cloud licencom za stvaranje mreže hologramskih prikaza na različitim lokacijama, koje ćete moći daljinskim kontrolirati, što je savršeno za kampanje u cijeloj državi.
Zid HYPERVSN
Idealno rješenje kada vaša banka mora dati izjavu, bilo na događaju ili kao ključnu značajku vašeg sjedišta. Zid vam omogućava stvaranje 3D velikih zaslona. Sastoji se od mnogih uređaja koji zajedno rade na predstavljanju integriranih 3D hologramskih vizualnih prikaza koji su neograničeni kao i vaša mašta.
Solo ili zidni, HYPERVSN se fokusira na kvalitetu, prilagodbu i osigurava da imate najbolji alat na dohvat ruke. U maloprodajnom okruženju dokazano je da HYPERVSN:
Povećava broj korisnika za 35%
Povećava prodaju do 30% ili više
Zamislite što bi naš sustav mogao učiniti za vašu banku.
Kako mogu koristiti HYPERVSN u svojoj banci?
Kao pridošlica u svijetu HYPERVSN i 3D vizuala, može vam predstavljati izazov zamisliti što točno možete učiniti s njima i kako možete poboljšati svoje poslovanje 3D sadržajem. Dopustite da vam pomognemo s nekoliko ključnih ideja za vašu poslovnicu:
Prikaz na vratima
Dočekajte svoje klijente u vašoj poslovnici interaktivnim 3D vizualima koji ih pozdravljaju na vratima. Možete čak nadograditi ovu uslugu pomoću softverskog razvojnog seta (SDK) i kombinirati grafiku s umjetnom inteligencijom (AI), softverskim pogonom koji reagira na kretanja, izraze lica ili govor.
Smanjite vrijeme čekanja.
Ako ustanovite da vaši klijenti čekaju u redu duže od 2-3 minute, zašto ne dodate još vremena za odbrojavanje ili infografiku da bi se vrijeme čekanja učinilo kraćim i manje stresnim. Ako klijent osjeća da nije dugo čekao, vjerovatno će se osjećati zadovoljnije, što bi moglo dovesti do povratka poslovanja.
Vodite klijente kroz poslovnicu
Obavijestite svoje klijente s 3D hologramskim vizualima koji pružaju upute u području prijema, pokažite im gdje ići i što treba raditi. To čini njihovo putovanje mirnijim, lakšim i ugodnijim.
Obavijestite svoje klijente
Osigurajte da su najnovije ponude uvijek pri ruci, prikažite ih iznad šaltera izravno svojim klijentima. To pomaže klijentima da znaju što zatražiti od osoblja i maksimalno iskoristiti svoje iskustvo.
Povećajte performanse osoblja
Poboljšajte komunikaciju svog osoblja s privlačnim 3D vizualima koji ih upozoravaju kada klijenti čekaju ili daju bitne informacije o najnovijim promjenama računa. To povećava moral osoblja, pokazuje vam koliko brinete o njihovoj udobnosti , povećava vjerojatnost da će i zaposlenici raditi učinkovito i smanjuje vrijeme čekanja za klijente.
Kako mogu iskusiti HYPERVSN za sebe?
Kada odlučujete koja je opcija najbolja za vaše poslovanje, evo nekoliko točaka koje treba razmotriti:
Kupnja
Spreman sam uložiti u HYPERVSN za svoju banku
Vjerujem da je HYPERVSN budućnost i spreman sam se pridružiti
Želim integrirati nove inovativne sustave za svoju banku
Najam
Želim isprobati HYPERVSN prije kupnje
Imam jednokratan događaj za koji želim koristiti HYPERVSN
Nakon što donesete odluku, evo nekoliko načina, za svoju banku možete dobiti integrirani HYPERVSN 3D sustav:
Nabavite HYPERVSN već danas